حرف من...

حرف تا وقتی گفته بشه حرفه ... وگرنه عقده ای بیش نیست!

حرف من...

حرف تا وقتی گفته بشه حرفه ... وگرنه عقده ای بیش نیست!

به کسی چه مربوط؟

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ب.ظ

بزار هرکی هرچی میخواد بگه...

من همینم که هستم...روزا اهنگایی که دلم میخوادو با صدای زیاد گوش میکنم,به کسی چه مربوط...اگه حالم خوب نباشه یا یه حس خاصی داشته باشم با هدست اهنگ گوش میکنم ,بازم به چه کسی مربوط؟؟

...تیپم همینجوری خوبه ,دوسش دارم ...اگه لباسای خاص میپوشم عقده ای نیستم,فقط دوس دارم خاص باشم...دوس دارم ازین ادمای دو رو جدا باشم,به کسی چه مربوط؟؟

کسی به من توجه نکرد پس منم به کسی توجه نمیکنم...کسی به من اعتماد نکرد پس منم به کسی اعتماد نمیکنم...

دلسوزی هیچکسم لازم ندارم...خودم واسه خودم کافیم...

خلاصه کنم حرفامو...

بـــــــــــه کـــــــــــــــسی چــــــــــــــــه مربـــــــــــــوط؟؟؟

من خودمم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۸
محمد

نظرات  (۱)

۰۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۳۲ مارال رئیسی
_________@...@______!____________!_______@....@
_______@...........@_____!__________!______@............@
_____@..................@_____!_______!____.@.....................@
____@....من .................@___!_____!___@.............آپم.........@
__.@................................@__!___!__@.....................................@
__@................آپم..................@_!_!_@.............آپم.....................@
_@..........................................@!.!@.............................................@
__@.....................بدو بییا............@@............بدو بیا.......................@
___@..........................................@............................................@
_____.@................................@***@..................................@
_________@.......................@*****@.........................@
____________@..................@****@....................@
__________@.......................@***@.........................@
.______.@...............................@*@................................@
_____@....................................@@........................................@
___@........................................@@.............................................@
__@...........منتظررررم...............@_@........زود بیا زوده زود..............@
__@....................................@______@.......................................@
____@.............................@_________.@...............................@
______@.....................@______________@.....................@
_________@.........@_____________________@.........@
____________@____________________________@
پاسخ:
حتما...با کمال میل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">