حرف من...

حرف تا وقتی گفته بشه حرفه ... وگرنه عقده ای بیش نیست!

حرف من...

حرف تا وقتی گفته بشه حرفه ... وگرنه عقده ای بیش نیست!

دوستام

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ب.ظ

دوستامو دوس دارم...عاشق دوستامم چون اونا تنها کسایی هستن که هیچوقت سرزنشم نمیکنن.

اونا تنها کسایی هستن که منو به خاطر عقایدم ول نمیکنن...تو سختیا و مشکلاتم پشتمو خالی نمیکنن...همیشه کنارم هستن.

دوستامو دوس دارم چون هیچوقت خودشونو از من بهتر و بزرگتر نمیبینن...چون وقتی باهاشون درددل میکنم,نمیگن خودت اشتباه کردی یا نباید این کارو میکردی...بجاش میشنن و به حرفام گوش میکنن...بهم اجازه میدن یه دل سیر حرف بزنمو خودمو خالی کنم...

دوستام منو واسه خودم میخوان ,نه واسه هیچ چیزه دیگه ای...واسه همینه که اونا رو دوس دارم...

دوستام عاشـــــــــــــــــقـــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــــــــونـــــــــــــــــم!

دوستی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۱
محمد

نظرات  (۱)

۱۳ دی ۹۳ ، ۰۸:۵۹ فرهاد بابایی
به دیدنم بیا که خیلی تنهام...
پاسخ:
هیییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">